"Põhjuseks on see, et liha ja munad on ajaühikus piiratud ressurss ja sageli pole võimalik üldse mingit kampaaniat tehagi, kuna liha ja munad müüakse hetkel sobiva turuhinnaga kõik ära," lisas ta.

"Kui lihatoodetes on kampaaniate osatähtsus suurem, siis värske liha ja muna puhul püüdleme oma igapäevases töös tasakaalu ehk sellise hinna suunas, kus toodet poleks ei puudu ega üle."

Kogemus näitab Venelaise sõnul ka tarbija usalduse ja kvaliteedi suurt tähtsust.

"Tuntud kvaliteediga Rakvere ja Talleggi tooteid ostetakse tavahinnagagi hästi, mõningaid teisi ainult kampaania ajal," kinnitas ta. "Ka on meie kampaania- ja tavahinna vahe suhteliselt väike. Tarbija on üldiselt teadlik ja tahab oma raha eest kvaliteeti saada. Mis kasu on odavast hinnast, kui see saavutatakse tootele näiteks vee ja rasva lisamisega."

Eelmisel nädalal märkis Saku Õlletehase juht Margust Kastein, et iga teine õlletehase poolt valmistatud õlu müüakse kampaaniahinnaga.