"Hinnatõusuga võitlevad kõik ketid, kes on öelnud, et tahavad pakkuda odavamat kaupa. Selge see, et konkurendi hindu vaadatakse ning keegi ei hakka sellises turusituatsioonis nagu meil on müüma konkurendist midagi kallimalt," kommenteeris Erilaid Prisma võitlust hinnatõusuga.

"Viis sarnase turuosaga ettevõtet - siin ei saa keegi teha erilisi hinnaliigutusi ja müüa mõnda toodet teistega võrreldes oluliselt kallimalt," lisas ta.

Erilaid ütles, et kuna hindu jälgitakse ning muudetakse pidevalt, siis ta ei näe põhjust, miks seda peab avalikult deklareerima. "Tuleb jälgida, et oled odavam kui konkurendid ning kliendid valivadki sind," sõnas Erilaid.

Suhtejuht oli nõus, et osade kaupade hindade külmutamine võib tõsta teiste kaupade hindu. "Selge see, et ettevõttel, kes müüb teatud asju alla omahinna, on mingitel teistel kaupadel selle arvelt hinnad kõrgemad," sõnas ta.

Prisma teatas täna, et seoses Eestis toimunud kiire hinnatõusuga otsustas kett enam kui 20 põhitoote hinnad aasta lõpuni külmutada.

„Loodan, et antud lubadusega aeglustame Eestis toimuvat toiduainete hinnatõusu ka laiemalt,“ sõnas Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen ettevõtte teates.