Tallinna Bussijaama esindaja Eili Pihlaku sõnul on oluline reisijatele meelde tuletada, et nad enne piletiostu lõpliku kinnitamist kindlasti kuupäeva, kellaaja ja marsruudi üle kontrolliksid, sest taolisi ostja poolseid eksimusi tuleb vahel ikka ette.

„Seda statistikat, kui palju pileteid tagastatakse valesti valitud kuupäeva tõttu meil ei ole. Küll on meil üldine statistika, mis hooajati on väga kõikuv – mõni päev tagastatakse kümneid pileteid teine päev aga ainult mõni üksik,“ ütles Pihlakas Delfi Majandusele.

Pihlaku sõnul saab ärajäänud reisi korral enne sõiduplaanijärgset ühissõiduki väljumist kassasse tagastatud pileti eest raha tagasi. Kui tagastada pilet päev enne väljumist, tagastatakse kogu piletisumma.

Autobussi väljumispäeval aga vaid 60 protsenti pileti hinnast. Viis minutit enne autobussi väljumist lõpetatakse piletite tagasiost ning hiljem pileti maksumust ei hüvitata, sätestab autobussijaama piletimüügi eeskiri.

„Pileti vahetamist kui sellist enam pole, kuna seda kiputi kuritarvitama,“ ütles Pihlak.

Valede tingimustega ostetud pileti puhul tuleb kliendil infotelefonile helistades või e-kirja saates paluda pileti tagastamist ja seejärel saab ta paralleelselt uue õige kuupäeva ja kellaajaga pileti osta.

„Kui klient soovib tagastust piletile, mis on järgmisel päeval, siis tagastatakse summa 100%, kui samal päeval, vähemalt 30 minutit enne bussi väljumist, siis 60% ulatuses. Interneti pileti tagastuseks on vajalik saata vastava sooviga avaldus e-kirjana, kuid siis läheb maha ostusummast ühe euro suurune teenustasu,“ selgitas Pihlak.

Pihlaku sõnul muutub kõik see aga varsti märksa kliendisõbralikumaks, sest uus piletiostu infosüsteem lubab pileteid läbi interneti lihtsamini tühistada.