Porsche esimest maasturit Cayenne on praeguseks toodetud üle kümne aasta. Esimene põlvkond paisati turule 2002. aastal, teine 2007. aastal.

Ei saaks öelda, et autot kõigi nende aastate jooksul vähe sarjatud oleks. Eelkõige välimuse pärast. Samas on tegu olnud Porsche kõige edukama mudeli ja korraliku rahamasinaga, millega on tegelikult ka mugav sõita, kirjutab Motors24.

Võib arvata, et nüüd hakkab seda rolli täitma Macan. Võib arvata, et praeguseks on legendaarse sportautotootja maasturitega harjutud ning suure vennaga sarnaselt see enam tulihingelistelt sportautofännidelt peksa ei saa.

Pigem võiks loota, et väiksem maastur saab ka margi fännide seas suurema poolehoiu tänu oma sõiduomadustele, mida autoajakirjanikud kohe algusest kiitnud on - siledal teel sõidaks justkui 911-ga ja maastikurežiimis on auto maastikusuutlikuski asjaolusid arvestades päris hea.

Loe tehnilisi andmeid ja vaata rohkem pilte saidil Motors24.