Nordea avas oma euroveebi
Nordea Pank hakkab euroalal nõustama nii üksikisikuid kui ka firmasid. Peale personaalse kliendinõustamise ja koolitustesarja avas Nordea täna spetsiaalse euroteemalise veebilehe euro.nordea.ee, mis vastab praktilistele küsimustele eurole üleminekul.
„Eurole üleminek on üks olulisemaid rahaturu muutusi meie elus ning pank on inimesele selles valdkonnas lähim ja usaldusväärseim nõustaja,“ ütles Nordea Panga juht Vahur Kraft ettevõtte teates.
„Inimesed saavad teada, et eurosid väljastab Nordea sularahaautomaat kohe pärast südaööd, eraldi euroarvet avama ei pea, kõik lepingud muudab pank ise europäevast eurodesse, taliborist saab euribor ja kõike muudki,“ selgitas Kraft.
Keerulisemaid ja spetsiifilisemaid küsimusi saab klient ka jooksvalt läbi veebilehe esitada, millele eksperdid vastuse aitavad leida.
Nordea personaalse kliendinõustamise programmis 360 on samuti euronõustamine sisse viidud, lisaks korraldab Nordea oma klientidele euroteemalisi seminare ja kliendipäevi.
Ka Eesti riik on avanud oma euroveebi, mis asub aadressil euro.eesti.ee.