Projekti eesmärk on luua Balti riikides laiapõhjaline õiglase kaubanduse toetusplatvorm. Teavitustööga selgitatakse üldsusele muuhulgas ka meie endi tarbimiskäitumise seoseid arengumaade probleemidega. Eestisse on jõudnud õiglase kaubanduse märki kandev kohv, tee, suhkur, šokolaad, puuviljad ja vein.

Tallinna Kaubamaja ostudirektori Edward Kösteri hinnangul on kaubamaja veendunud, et kliendid saavad aru vajadusest toetada kolmanda maailma arengut.

Hoolides inimesest ja keskkonnast, tagab õiglane kaubandus parema elu rohkem kui viiele miljonile talunikule, istandusetöölisele ja nende peredele Aafrikas, Ladina-Ameerikas ja Aasias. Fairtrade-märk tootel tagab talunikule väärilise tasu, lisatulu kogukonna arenguks ning garanteerib, et tootmises ei ole kasutatud laste ja orjatööd.

Õiglase kaubanduse toodete valik on praegu kõige suurem Tallinna Kaubamajas, ent kõik suuremad kauplused või poeketid laiendavad sel aastal oma sortimenti õiglase kaubanduse toodetega.