Pole saladus, et noorte ambitsioonikate juhtide pealekasv on Eestile oluline seda enam, et paljud noored, kes on näinud oma vanemaid organisatsioone juhtimas enda pere arvelt, ei taha seda rasket ametit pidada: närvipinge, ületunnitöö ning tasakaal töö ja isikliku elu vahel kaob. Siiski on neid julgeid meie seas piisavalt palju.

Ärileht tutvustab noori juhte ja nende ideid koos täna toimuva Uute Juhtide Tõukefoorumiga.

Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits tõi eelmisel nädalal välja kolm peamist kohta, kus tänased 20-30 aastased noored juhid oma stiililt eelmistest põlvkondadest erinevad:

1.Ülemus-alluva suhted pole nende jaoks nii olulised kui ideede kaasamine kogu organisatsioonist. Arendusideid kogutakse nii klientidelt kui kõikide tasemete töötajatelt.

2. Tööl veedetud aega hinnatakse vähem kui seda, et iga töötaja saaks võimaluse oma tööaega ise regulaarida nii, et ülesanded oleks täidetud ja kliendid rõõmsad.

3. Kord aastas saadav tagasiside firma ja töötaja toimetulekust neid ei rahulda. Pigem asendatakse see pideva reaalajas toimuva tagasiside kogumisega ja monitoorimisega kõigi kaasaegsete tehnoloogiavõimaluste abil. Läbipaistvust ja halastamatut tagasisidet klientidelt armastavad nad koguda mitte vaid oma alluvate, vaid ka enda kohta.