Kauplustes on müügil tuntud artistide heategevuslikel eesmärkidel disainitud selja- ja koolikotid, vihikud pastakad jne. Sellised artistid nagu Coldplay, Pink, Penélope Cruz jt. toetavad läbi programmi „Whatever It Takes“ maailma kõige vaesemat elanikkonda. Kuulsuste disainitud kaubad on aidanud koguda üle maailma juba enam kui 50 miljonit krooni ja nüüd osaleb selles kampaanias ka Maxima.

Ettevõtte kommunikatsioonijuhi Ty Lehtmäe sõnul kutsub tänavune kampaania kõiki tarbijaid üles ka tuntud kaubamärkide toodete eest vähem maksma. Koolikampaania juhtlauseks on „Õpime vähem maksma!“ Tema sõnul on koolikampaania slogan loogiliseks jätkuks kevadel kasutusele võetud aktiivsele tegevusele kutsuvale juhtlausele „Hakkame vähem maksma!“

„Loodame tarbijatele kampaania lõbusa juhtlausega ja uue teleklipiga teadvustada, et ka kvaliteetne bränditoode võib olla kõigile hinna poolest taskukohane,“ rääkis Lehtmäe.