"Lasteriietele pöörati ehk liiga vähe tähelepanu, sest nende toomine on ajaressurssi nõudev ja nende kogemus oli ka väike," oletas Lenne juht Urmas Leeman konkurendi tagamaid, vahendab Äripäev.

Leeman lisas, et tänapäeval ei pääse ükski tootja spetsialiseerumisest, sest hajutatud tegevusega pole ettevõte konkurentsivõimeline. Ka Lenne on valinud endale ühe kindla suuna, milleks on laste pealisriiete valmistamine. Leemani sõnul polegi praegu Eesti turul teisi lasteriiete tootjaid. "Oleme ainukesed, kes toodavad," lausus Leeman.

Baltika toob oma värskes 2010. aasta aastaraamatus välja, et firma 2011.-2014. aasta strateegiaperioodi peamine eesmärk on Mosaici brändi kasumlikkuse tõstmine. Mosaic andis eelmisel aastal Baltika Grupi käibest 30,5%.

Baltika Grupp jäi mullu 52,2 miljoni eurose käibe juures 6,33 miljoni euroga kahjumisse.