Soome ühe moodsama jäämurdja remonditellimus sai BLRT Grupp Soome riigihankekonkursi võitmisega.

Laev lahkub tehasest hiljemalt 28.aprillil.

Plaanilise dokiremondi käigus puhastatakse ja värvitakse laeva ballastitankid. Samuti puhastatakse jäämurdja veealune osa ning värvitakse inertvärviga. See töö nõuab eritehnoloogiat ja temperatuurirežiimi (metalli temperatuur ei tohi langeda alla +5ŗC), mis seab töö kvaliteedile kõrged nõudmised. Peale selle tehakse jäämurdjal ka mitmesuguseid elektri-, toru- ja seadistustöid.

1993.aastal ehitatud 116 meetri pikkuse ja 26 meetri laiuse Fennica veeväljasurve on 9700 tonni ning maksimaalne kiirus avavees 16,5 sõlme.

Fennica tellimus on teine kord, kui BLRT Grupp võitis Soome riigihankekonkursi. 2001. aasta septembris remontis tehas jäämurdjat Otso.