Ühe suurema näitena on Marvet välja toonud hiiglasliku aripaev.ee reklaambänneri.

„Selleks, et meedia saaks rahulikult tegutseda, sõeluda pahnast välja „pointi”, on vaja kasutajat respekteerivat keskkonda,” rääkis Marvet Päevaleht Online’ile.

Tehnokrati sõnul oli uue Äripäeva internetilehekülje välja tulles inimeste reaktsioon ajaveebides suhteliselt valuline. „Tegin ise Rõtoviga (Igor Rõtov, Äripäeva peatoimetaja) intervjuud ja seal koorus välja, et kuidagi on ju raha vaja,” selgitas Marvet ning lisas, et tema meelest peitub lahendus selles, kui reklaamiandjad õpiksid paremini reklaami kasutama. Sh pinda efektiivsemalt kasutama.

„Meie suurimaks väärtuseks on meie tähelepanu, kui suudame tähelepanu vastastikku mõistlikult väärtustada, jõuame kaugele.”

Marveti sõnul oli piketiidee õhus juba peale ühte Tehnokrati saadet Kuku Raadios, kuid reaalselt sai mõte teoks, kui temani jõudis info piketti korraldavast lätlasest. Nimelt korraldavad lätlased aripaev.ee sõsarväljaande db.lv erakordselt suure reklaamipinna vastu samuti protesti. Mõlemad meeleavaldused toimuvad täpselt samal kuupäeval ja kellaajal. „Lätlast sõnast, eestlast sarvest, eks me peamegi siis ka liituma,” naeris Marvet.

Marvet avaldas siiski lootust, et Äripäev aktsiooni peale ei pahanda. „Ma ei protesteeri Äripäeva bänneri vastu,” lisas ta. „Äripäeva bänner on hea sang, mille külge ennast riputada.” Loodetavasti tekib sel teemal palju küsimusi ja konflikte, mille üle hiljem arutleda.

„Ega ausalt öeldes see, kui palju inimesi kohale tuleb, ei ole üldse oluline,” selgitas tehnokratt ja avaldas soovi hoopis inimestega maha istuda ja sel teemal lihtsalt diskuteerida.

„Raha tootmine ei tohiks saada kinnisideeks. Elu peaks olema fun ja elamist väärt. See on jõuluajal hea sõnum – ärme mõtle reklaamile, vaid mõtleme, kuidas teha asju hästi,” rõhutas Marvet.