Liviko müügidirektori Ragnar Kitse sõnul on varasemaga võrreldes muutunud joogituru struktuur.

„Tarbimise kiire kasv toimub täna veini ja lahja alkoholi segmendis, mitte viina rühmas,“ ütles Kits. Tema kinnitusel on kange alkoholi turg maksumärgi kasutuselevõtu tõttu väga tempokalt legaliseerunud ning müügimahu kasv pidurdunud ja turg üsna stabiilne.

Liviko esimese poolaasta kange alkoholi müük kasvas aastataguse ajaga võrreldes neli protsenti. „Kasvufaasis on Liviko importalkoholi, veini ja lahja alkoholi müük, samuti energiajoogi turg,“ sõnas Kits. Neid trende toetab ka Liviko kuue kuu müügistatistika.
Selle aasta kuue kuuga kasvas Liviko importalkoholi müügikäive üle viiekümne protsendi. Kitse sõnul on Liviko importalkoholi portfelli suurus täna üle 300 toote ning esindatud on paljud tuntud rahvusvahelised alkoholibrändid.
Liviko poolt Nautimuse märgi all turustatavate veinide müük kasvas Kitse sõnul aastaga üle 40 protsendi. Nautimuse veinivalikusse kuulub hetkel üle 70 veini. Nautimuse katusbrändi arendamine jätkub ning pidevalt lisanduvad uued kvaliteetsed tooted.
Kangest alkoholist kiiremini kasvas Liviko tooteportfellis ka lahjade kokteilijookide – Viru Valge Coolerite müük. Liviko müügidirektori kinnitusel on Liviko lahja alkoholi tootesari Viru Valge Cooler täna kõige suurema müügimahuga premium tootesari turul. Viru Valge Cooler tooteperekonda kuulub täna kuus erinevat lahjat kokteili, hiljuti lisandunud uued maitsed on Viru Valge Cooler Cranberry, Viru Valge Cooler Bitter Lemon ja Viru Valge Rhubarb (rabarber).