Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp kinnitab küll, et Kaubamaja ei ole kunagi üles kutsunud vastutustundetule ületarbimisele, kuid elu näitab muud - ettevõte müüs tunniga läbi kümmekond müüki paisatud sõiduautot, rääkmata muudest vidinatest, riietest ja ilutoodetest, kirjutab Äripäev.

"Osturalli läks väga hästi. Kokku külastas Osturalli perioodil Tallinna ja Tartu Kaubamaja 380 000 inimest, mis on rohkem, kui prognoosisime," kinnitab Puusepp. “Kokku müüsime nende viie päeva jooksul meie kahes majas Tallinnas ja Tartus kaupu ligi 50 miljoni krooni eest.”

Stockmanni turundusjuht Krista Luhaste jäi enda sõnul hullude päevade tulemusega üldjoontes rahule. “Müük kasvas võrreldes eelmiste kevadiste hullude päevadega plaanipäraselt. Samuti ei märganud meie klientide arvu vähenemist ei visuaalselt ega numbriliselt. Pigem oli meil ostvaid kliente natukene enam kui eelmisel kevadel," räägib ta.

Osturalli enimmüüdud kaupadeks olid sel aastal naiste parfüümid, naiste jalatsid ja käekotid. Meestekaupadest mahtus edetabeli kümne populaarsema hulka ainult kaks meeste kaubarühma toodet - teksad ja parfüümid. Luhaste sõnul tegid Stockmannis kõige suurema müügikasvu elektroonika- ja toiduosakond.