„14-protsendine käibekasv on Kaubamaja kontsernile väga hea tulemus, arvestades aastataguse võrdlusbaasi kõrget taset – toonase kasvuhüppe oluliseks mõjutajaks lisaks jaekäibe rekordilisele kasvule oli autokaubanduse lisandumine kontserni müüginäitajate hulka,“ ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Tänavu esimeses kvartalis läks nii nagu aasta alguses prognoosisime – võrreldes jaanuari-veebruariga oli märts nõrgem, kuid aprillist on müüginumbrid taas hoogsalt kasvama hakanud.“

Raul Puusepa sõnul aitas I kvartalis käibekasvule kaasa elanikkonna ostujõu jätkuv kasv. „Jaekaubanduses avaldavad ilmad ja majanduskliima olulisemat mõju nende kaupade müügis, mida ostetakse pikemaks kasutuseks kui üks toidukord või hooaeg,“ märkis Raul Puusepp. „Tarbimine kasvab endiselt, mida kinnitas ka eelmise nädala Kaubamaja Osturalli ligi 400 000 külalist. I kvartali nõudlust vähendas mõningal määral tänavune soe talv, mis pärssis nii talvekaupade kui ka üleriiete müüki – küsimus on mitte nii palju rahas, vaid konkreetses hetkevajadustes.“

Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate Selveri super- ja hüpermarketite I kvartali müügitulu oli 973 miljonit krooni, mis on 19 protsenti rohkem kui aasta varem. Selveri müügitulu müügipinna ruutmeerile oli I kvartalis 7000 krooni kuus, mis on 19 protsenti enam kui eelmise aasta samal perioodil. Selveri keti kauplustes sooritati aasta esimese kolme kuuga 6,5 miljonit ostu. Tänavu on Selver avanud kaks uut kauplust – Narvas ja Kohtla-Järvel. Selveri ketti kuulub 26 kauplust üle Eesti.

Tallinna ja Tartu kaubamajade I kvartali müügitulu oli 351,1 miljonit krooni,  kasvades eelmise aasta sama ajavahemikuga võrreldes 7 protsenti. Kaubamajade müügitulu müügipinna ruutmeetrile oli I kvartalis 5100 krooni kuus, mis on 6 protsenti enam kui eelmise aasta samal perioodil.

Kontserni autokaubanduse ärisegmendi 2008. aasta I kvartali müügitulu oli 135,6 miljonit krooni. Esimese kolme kuuga müüdi 326 uut sõidukit, mis on 91 sõiduki võrra rohkem kui vastav näitaja mullu.