22.06.2009, 12:59
Grillitootede müük on kasvanud üle kahe korra
FOTO:
Jaanieelsel nädalal kasvas grillitoodete müük võrreldes ülemöödunud nädalaga üle kahe korra - marineeritud grillilihade asemel eelistab tarbija sel aastal grillvorste.
Atria Eesti turundusjuhi Rene Kiisi sõnul näitasid juba müügitulemused aprillis ja mais, et käesolev aasta kujuneb tarbijaeelistuste järgi eelkõige grillvorsti-keskseks, teatas Atria. "Kui veel aasta tagasi liikusid müügimahud grillilihade kasuks, siis nüüd teeb grillvorst jõulist come-backi ning on võtnud ligi kaks kolmandikku suvetoodete turust," märkis Kiis.
Enimmüüdud grillvorst Eestis on Maks & Mooritsa Maitselt Mahedad. Grillvorstide osas on Atria Eestis turuliider.
Wõro, VK ning Maks & Moorits kaubamärke ühendav Atria Eesti grillvorstide müük kasvas võrreldes möödunud aastaga viiendiku võrra. Reedel, 19. juunil tegi Atria Eesti aasta rekordmüügipäeva.