Hamburg & Partnerite juhatuse liige Indrek Raudjalg sõnas, et Burson-Marstelleriga sõlmitud koostööleping ei too kaasa muutusi ettevõtte kaubamärgis ega omanikeringis.

„Koostöö peamine eesmärk on teenuste ekspordi mahu kasv Burson-Marstelleri rahvusvaheliste klientide teenindamisest Eestis. Meie kohalike klientide jaoks muutub aga kättesaadavaks Burson-Marstelleri rahvusvaheline know-how, mis firma pikaajalist kogemust arvestades on ainulaadne,“ sõnas Raudjalg ettevõtte teates.

Burson-Marsteller sisenes korraga kõigi kolme Balti riigi kommunikatsiooniturule. Lätis hakkab ketti esindama sealne suurim PR-firma Mediju Tilts ja Leedus kolme suurima PR-firma sekka kuuluv BVRG.

1953. aastal asutatud Burson-Marsteller on juhtiv ülemaailmne avalike suhete ja kommunikatsioonifirma, millel on kokku kuuel kontinendil 130 esindust 83 riigis. Burson-Marsteller kuulub maailma suurimasse kommunikatsioonikontserni WPP.

2005. aastal tegevust alustanud Hamburg & Partnerid on täisteenust pakkuv kommunikatsioonibüroo, milles töötab täna 9 inimest. Ettevõtte müügitulu kasvas 2008. aastal umbes kaks korda, ulatudes 6,2 miljoni kroonini.