"Tegemist oli Eesti mõistes väga uuendusliku elustiili ja tarbimisharjumuste pilootprojekt-uuringuga, saamaks teada, millised on need valdkonnad ja teemad, mis inimestele korda lähevad ja milliseid reklaame oma postkasti oodatakse. On ju teada, et koos oodatud ja vajalike trükistega jõuab tihti meie kõigi postkasti ka selliseid pakkumisi, mis huvi ei paku. Mujal maailmas on selliseid uuringuid tehtud juba aastaid. Nüüd siis tegime otsa lahti ka Eestis. Nimetame seda Eesti otsepostituru korrastamiseks," selgitas Eesti Posti infologistikadivisjoni teenusejuht Pille Heinla, kirjutab BestMarketing.

"Teoorias võiks see tulevikus tõesti nii olla. Esialgu ei kao adresseerimata reklaam muidugi veel kuhugi. Oleme alles väga pika teekonna alguses. Küll avanevad turundajatele juba nüüd uued ja ägedad võimalused suunata oma reklaamsõnum või tootenäidis väga kitsale sihtgrupile, hoides nii kokku saadetiste tootmise ja komplekteerimise kulusid," sõnas Heinla.

"Pilootkampaania raames kogusime kokku üle 30 tuhande unikaalse sihtgrupi kirje, mida on võimalik postiaadressiga siduda ning mis on aluseks saajate sihtgruppide koostamiseks. Neid andmeid pakume oma koostööpartneritele otsepostiteenuste osutamiseks," lisas infologistikadivisjoni teenusejuht.