Atria Eesti lihamüük kasvas juulis aastaga 30 protsenti
Atria Eesti lihatööstus kasvatas juulis marineeritud liha müüki eelmise aastaga võrreldes 30 protsenti, toorvorstide müügimaht kasvas 35 protsenti.
“Juba kevadel täheldasime šašlõkkide ja grill-lihade läbimüügi kasvu ning juuli 30-protsendine müügi kasv kinnitab trendi. Tarbijad eelistavad järjest enam kvaliteetsest ja kodumaisest toorainest valmistatud toitu ning see annab tunda Atria Eesti müüginumbrite kasvus,” ütles Atria Eesti müügi- ja turundusdirektor Margus Masing ettevõtte teates.
Kõige enam müüdi Maks & Mooritsa šašlõkki klassikalises marinaadis ja Wõro searibi punases marinaadis. Hästi võeti vastu ka mitmeid uusi tooteid nagu Maks & Mooritsa barbeque ribiliha, mustsõstra barbeque grill-liha ja jogurtimarinaadis grill-liha.
“Toorvorstide 35-protsendise müügimahu kasv näitab, et kõrge lihasisaldusega maitsvad uued tooted on leidnud kindla koha klassikaliste tarbijalemmikute kõrval. Näiteks 95-protsendilise lihasisaldusega VK toored grillvorstid lambasooles on juba aastaid üks toorvorstide müügihittidest,” lisas Masing.
Maks & Mooritsa jahutatud hakklihade müük kasvas juulis möödunud aastaga võrreldes 23 protsenti.
Maks & Mooritsa, Wõro ja VK kaubamärkide all on Atria tooteportfellis sel hooajal kokku 9 grill-liha sorti, 8 erinevat šašlõkki, 4 sorti grillribi, 9 nimetust toorvorsti, 14 sorti grillvorsti ning kaht sorti grillpihvi.