„Kahtlemata mõjutab üha ennustamatum maailma kliima väga palju eelkõige rõivatööstust. Planeerimistsükkel on rõivatööstuses paratamatult väga pikk – alustades kanga tootmisest kuni rõivaeseme jõudmiseni poodidesse, seetõttu on võimalused paindlikkuseks selles ahelas väga piiratud. Rõivamüüjate kohanemine tavapärasest oluliselt soojema talveilmaga tähendab näiteks tarbija jaoks suuremaid allahindlusi hooaja lõpus,” ütles Baltika Grupi müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin. Samas ei saa Baltika kurta 2013. aasta kahe viimase kuu tulemuste üle. Detsembrikuu kasv võrreldes 2012. aasta sama ajaga oli 7%, Lätis koguni 18%.

Lootus ja allahindlused

Kaubamaja kaubandusdirektor Heli Viirand arvas, et klientide jaoks on aeg positiivne, kuna talviste üleriiete valik on enne talviseid allahindlusi eelmiste aastatega võrreldes laiem. „Ega tali taeva jää, põhilised talvekuud on veel ees. Loodetavasti jätkub kaupa ka selleks ajaks,” rääkis ta.

Edasi lugedes saab teada, kui tumedates või heledates toonides näevad talvemüüki kohalikud kaubandusettevõtjad.