“Estonian Airi eesmärk oli antud liiniga oma vabale lennukile tööd pakkuda – kokkuvõttes me ei teeninud kahjumit ega ka tulu, kuid lennuk püsis õhus ning tõi jooksvad kulud ja liisingmaksed tagasi,” märkis Estonian Airi juhatuse liige Indrek Randveer.

Tema sõnul pakkus Småland võimalust uutel tingimustel lendamist jätkata, kuid sellisel juhul oleks see tähendanud Estonian Airile juba kulusid.

“Mõistame Smålandi lennujaama ratsionaalset otsust ning oleme valmis sarnast madala riskiga koostööd ka edaspidi teiste lähiregiooni omavalitsustega tegema,” sõnas Randveer.

“Meil on kokku seitse lennukit, viis teenindavad liinireise ja üks tšartereid, Växjo-Amsterdam liinilt vabanevale lennukile loodame nüüd uut rakendust leida,” tähendas Randveer.

Estonian Air alustas Växjö-Amsterdam liinil lendamist 4. mail. Lennud toimusid 76-kohalise Embraer 170 lennukiga viis korda nädalas.

Aasta esimeses kvartalis alustas Estonian Air koostööd Euroopa juhtiva tšarterlendude vahendajaga Air Charter Service (ACS), kes sai õiguse turundada ja müüa tellimuslende Estonian Airi teise Embraer 170-ga.