„Otsustasime Tartu kontori klienditeeninduse osa sulgeda kuigi see on olnud BIGBANKile sümboolse tähendusega, sest sealt sai meie jaoks Eestis kõik alguse," ütles BIGBANKi juhatuse esimees Kaido Saar. „Laenuturg muutub koos inimeste ja nende harjumustega ning täna on Eestis võimalik pea kõike teha interneti teel, sellest tingituna on ka laenuteenused veebi kolinud. Ainuüksi selle aastaga oleme suutnud kasvatada digiallkirjastamise osakaalu 39%-lt 51%-le ning loodame seda veelgi kasvatada."

„Analüüsisime turusituatsiooni ja Tartu klienditeeninduse külastatavust ning otsustasime, et keskendume veelgi efektiivsemale interneti ja kontaktikeskuse kaudu esitatud taotluste menetlemisele ning sellega seoses sulgeme Tartu klienditeeninduse 20. oktoobril," selgitas Kaido Saar.

„Tartu kontori klienditeenindajad ei pea oma töökohtade pärast muret tundma, sest klientidega tegeleb seal väike arv inimesi ning neile oleme juba asenduskohti pakkunud. Valdavalt tegeletakse Tartu kontoris BIGBANKi köögipoolel ehk administratiivsete tegevustega ning see jääb tegutsema ka edaspidi," lisas Kaido Saar.

Ainsa esinduskontorina jääb BIGBANKil avatuks Tallinna klienditeenindus aadressil Tartu mnt. 18, millele antakse neljandas kvartalis uus ja värske välimus. Laenulepinguid saab lisaks internetile ja Tallinna kontorile sõlmida Eesti Posti kontorites üle Eesti ning infot teenuste kohta saab telefoninumbrilt 1333.