Seda, kui palju Eesti ettevõtted Google’i ja Facebooki käest reklaami ostavad, ei tea täpselt keegi, kuid TNS Emori andmetel jäid siinsed reklaamimüüjad 2014. aastal nende tõttu ilma umbes viiendikust käibelisast. Baltikumi meediaplaneerijad ütlevad, et aasta-aastalt võtavad suurfirmad kohalikelt väljunditelt ära üha rohkem turgu. Kuna Facebook ega ka Google ei ole Baltimaades ametlikke esindusi avanud, siis erinevalt kohalikest firmadest ei pea nad kasumi väljavõtmise eest siin makse maksma.

Küll aga käibemaksu. Digiteenuste maksustamise sujuvamaks korraldamiseks jõustus möödunud aastal Euroopa Liidus MOSS (Mini One Stop Shop) ehk elektroonilise side teenuse ja elektrooniliselt osutatava teenuse käibemaksuga maksustamise erikord, mille järgi maksab välismaine firma käibemaksu selles riigis, kus teenust osutatakse.