Tänavuse seminari teema on Cracking the Codes of Digital Storytelling and Branded Content.

Kuidas jutustada oma lugu läbi brändide tänase maailma üleküllastunud multimeediaplatvormidel?

Seminaril käsitleb Yonathan nelja erinevat lähenemist lugude jutustamisele online meedias ja õpetab kasutama Mindscapes'i tööriistu, mille abil edukaid kampaaniad luua.

Programmis on otseloomulikult värsket reklaamikraami - auhinnatud kampaaniate case study'd, mis väga hästi lugusid jutustavad või paistavad silma sisu innovatiivse brändimisega. Yonathan töötab mõttemustritega ja ta pakub välja meetodi, kuidas neid kasutada uute ideede genereerimiseks.
Seminar on väga praktiline, kõik saavad kohe proovida mõttetööriistu konkreetsete briifide peal ja ülesannete lahendamisel.

Yonathani agentuuri Mindscapes'i tööriistadega on viimastel aastatel võidetud rohkem kui 25 Cannes'i lõvi, nende seas ka kolm Grand Prix'd. Aasta reklaamiagentuur Optimist tellis eelmisel aastal Yonathani sisekooiltuse ning nad olid Eestis ainukesed, kes oma tööga Cannes Lions 2017 shortlisti jõudsid!

Vaata infot selle kohta, kuidas Dominitzi näha ja kuulata saab, siit.