Noore tippjuhina on Nõlvaku põhimõtted inimeste ja organisatsoonide juhtimisel teataval määral kindlasti erinevad nö. vanema põlvakonna juhtide omadest. Näiteks toob ta välja, et noored juhid harrastavad tihti usaldusel põhinevat juhtimisstiilis samas kui vanemad juhid kipuvad olema kontrollivamad. Usaldamine, vajaduste märkamine ja kuulamisoskus on need märksõnad, mida edukas meeskonna ja ettevõtte juht peab üha rohkem oskama. Samuti on tema sõnul oluline näha kolleegi inimesena, mitte töötajana.

Saate esimeses pooles räägib Margus Nõlvak meeskonna olemuse ja arendamise põhimõtetest tuues paralleele meeskonnaspordiga. Saame teada, miks Ülemiste Cityt arendav ettevõtte ei otsi oma ridadesse ilmtingimata just kinnisvara taustaga inimesi ning miks ei peab Nõlvak CV-st olulisemaks kõhutunnet.
Teises pooles räägime aga motivatsioonist, täpsemalt tulemustasude maksmisest müügiorganisatsioonis. Nõlvaku sõnul kirutab ta üha rohkem alla seisukohale, et individuaalsed tulemustasud pärsivad meeskonna arengut. Miks see nii on, seda kuula saatest.

Havas Marketing 360 saadet juhib Kuldar Kullasepp.