Tehnikapoe Euronicsi turundusdirektori Urmas Arula sõnul oli see aasta müügitabelis ka üllatus. "Üle pika aja on kasvanud huvi audiotoodete vastu. Enim on kasvanud iPadi ja iPodiga kokkusobivate audioseadmete müük," sõnas Arula.

"Nii pühadele eelneval kuul, kui ka pühadele eelneval nädalal on olnud populaarseimateks toodeteks ilu- ja tervisetooted, telerid, digitaalsed fotoaparaadid ja loomulikult kõik IT-tooted," ütles Arula, lisades, et uue tootegrupina on lisandunud inimeste lemmikute hulka ka tahvelarvutid.

Pühadepaiku suureneb ka Euronicsi sõnul nõudepesumasinate müük. "Populaarsetest kodumasinatest võiks veel välja tuua täisautomaatse espressomasina, mille vastu on ostjatel väga suur huvi."

Sarnaselt Euronicsile nimetab ka Tallinna Kaubamaja AS müüduimate toodete hulka ilukaubad.

"Müüduimad tooted olid traditsioonilised tooted uuemas võtmes – erinevate ilutoodete kinkekomplektid," kinnitas Tallinna Kaubamaja AS kaubandusdirektor Edward Köster.

Teisel kohal müügitabelis olid ehtsast nahast käekotid ning kolmandaks tulid loomulikult laste mänguasjad. Ka osteti suures koguses erinevaid kirjandusteoseid, poe kinkekaarte ning sooje kudumeid.

Lisaks tehnika- ja ilutoodetele osteti ka sel aastal palju raamatuid.
"Kõige ostetum raamat tänavu detsembris oli kindlasti Vahur Kersna "7x7", kuigi üks teos osutus isegi populaarsemaks – "17x4. Peeter Oja elulugu". Viimase puhul tuleb muidugi ära märkida, et tegemist on mõne leheküljelise humoorika brožüüriga, mida meeleldi Kersna raamatule lisaks osteti," sõnas Apollo raamatupoe turunduskordinaator Gisela Sau.

"Apollo põhjal võib väita, et selle aasta populaarseimad jõulukingid olid Lotte tooted. Näiteks detsembris oli "Lotte ja kuukivi saladus" värviraamat raamatute edetabelis 9. kohal. Lotte lauamäng seljatas aga kõik teised lauamängud ligi kahekordselt ning DVD "Lotte ja kuukivi saladus" müüs isegi rohkem, kui maailmakuulus "Autod 2" DVD."
Sau lisas, et Apollost osteti küllaltki palju ka Lotte mänguasju ja kruuse.