Saku Õlletehase müügidirektor Margus Kastein ütles erinevatest pakenditest rääkides, et klaastaara osatähtsus langeb, PET kasvab mõõdukalt ning purk on tarbijate absoluutne lemmik.

„Purgi osatähtsus on pidevalt suurenenud: poolaasta arvestuses kasvas see eelmise aasta sama ajaga võrreldes 7,8 protsendipunkti, samal ajal kui klaastaaras müüdava õlle osakaal vähenes 9 protsendipunkti,“ sõnas Kastein.

Purkide tarbimise kasv on tema sõnul tingitud innovatsioonist. „Viimase aasta jooksul on Saku turule toonud nii pindised kui ka liitrised purgid. 1L Paks Poiss Saku Rock ja 1L Saku Originaal purgiõlu on tarbijate seas kiiresti suurt poolehoidu leidnud,“ rääkis Kastein.

PET pakendite osakaal kasvas Kasteini sõnul aastaga 1,2 protsendipunkti.
Poolaasta arvestuses kasvatas Saku Õlletehas kõige enam õlle müüki, mis suurenes eelmise aasta sama ajaga võrreldes ligi 5 protsendi võrra. Teistest Saku joogikategooriatest kasvas aastases võrdluses tänavu viie kuuga siidri, lahjade alkohoolsete jookide ja energiajoogi turuosa.

Ainukese kategooriana langes tänavu viie kuuga Saku vee turuosa, aga sellel on Kasteini kinnitusel väga konkreetne põhjus: „Veeturgu valitsevad kettide omatooted ja siin on joogitööstustel keeruline hinnaga konkureerida. Samas Saku kõige uuema toote - Saku kalja müük on alanud väga jõuliselt,“ rääkis Kastein.