Radiolinja loodab jõuda kasumisse
Radiolinja sai kolmandas kvartalis 2700 uut klienti, ettevõtte teenuseid kasutas septembri lõpu seisuga 151 200 kliendi. “Klientide juurdekasv ei ole enam nii kiire nagu kaks-kolm aastat tagasi,” tõdes Seppänen. “Meie uued kliendid on suures osa ärikliendid, kelle jaoks on eraldi tingimused, eraklientidest eelistab suurem osa pakette Point ja Kolmikpoint.”
Seppänen ei soovinud aga avaldada ei puhaskasumi numbrit ega öelda, kui palju tulu teenib ettevõte ühe kliendi kohta. “Puhaskasumi numbrit saab vaadata siis, kui esitame aruande järgmisel aastal äriregistrisse,” ütles ta. “Prognoosi kohaselt lõpetame aasta kasumiga.”
ASi EMT juhatuse esimees Peep Aaviksoo ütles, et Radiolinja Eesti tulemused kinnitavad tõsiasja, et mobiilsideturu kasv on aeglustumas.