Ettevõtte eesmärgiks on kasvatada uue tootega sardellitoodete mahtu tervikuna 30%. Aprillis turule tulnud Lihakas sari saavutas kohese müügiedu, 6 kuuga on ostetud üle 200 tonni kõrge lihasisaldusega viinereid-vorste, keskmiseks müügimahuks kuus on ligi 35 tonni, teatas Rakvere.

Lihakas sarja müügiedu taga on kõrge lihasisaldus, mis pole viidud maksimumini (75%), kuid tänu millele on võimalik hoida hind tarbijale taskukohasena.

Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Triin Lõokese sõnul näitab kõrge lihasisaldusega keedutoodete müügiedu, et turul leiti üles need tarbijad, kelle jaoks on kõrge lihasisaldus oluline ja kes on valmis selle eest rohkem maksma.

"Oleme pikka aega olnud 50% turuosaga viinerituru liidrid ning teame väga täpselt, mida inimesed ostavad. Kui varasemad katsetused liharikaste toodetega kukkusid läbi kõrbeda hinna tõttu, siis nüüd on Lihakas sarja hinna ja kvaliteedi suhe paigas ning ennast igati õigustanud,” ütles Lõoke.

Ta lisas, et Lihaka sarja edu peitub selles, et lihasisaldus on kõrge, kuid pole viidud maksimumini, tagades seeläbi vorstidele ja viineritele omane pehmus ja mahlakus ning samuti on tänu sellele võimalik hoida hinnatase tarbija jaoks taskukohasena.

Rakvere turundusdirektori sõnul on liharikaste toodete lettidele jõudmine tunduvalt vähendanud ka avalikkuses survet teemal, justkui oleks keedutooted ebatervislikud ja lihata.

Lõokese sõnul sai kogu keedutoodete valik tänu Lihakas sarjale hea hoo sisse, kasvatades kokkuvõttes kogu Rakvere viinerite-vorstide müüki üle 10%.

Lihakas sarja tooted sisaldavad 75% liha, samuti ei sisalda viinerid ühtegi tehislikku e-ainet, keeduvorstides ja sardellides ei ole kasutatud lõhna- ja maitsetugevdajat E621.