TV3 tegevdirektori Toomas Vara sõnul tõsteti hindu umbes 15–20 protsenti võrreldes eelmise aastaga. Kanal2 tõstis hindu keskmiselt 15 protsenti. Vara ütles, et reklaamihinna tõusu põhjuseks on asjaolu, et telereklaami maht on piiratud ning kuna eelmise aasta lõpus nähti, et ollakse kriitilise piiri lähedal, otsustati hindu tõsta. TV3 reklaamimaht suurenes Vara sõnul jaanuaris eelmise aasta sama perioodiga võrreldes üle 10 protsendi.

Kanal2 direktori Urmas Oru sõnul tõsteti telereklaami hindu, kuna see on ettevõtete seas populaarne. “Telereklaami aeg oli vähemalt eelmise aasta lõpus viimase sekundini välja müüdud,” lisas Oru. Reklaamihindu tõstetakse Oru sõnul korra aastas või hooaja jooksul.

Trükimeedias pole viimased neli aastat reklaamihindu tõstetud. Esimesena korrigeeris hinnakirja Postimees eelmise aasta lõpus. Postimehe peadirektor Erik Roose ütles, et tõsteti näiteks Tartu Postimehe reklaamihindu, kuna see ei olnud ülejäänud väljaannete reklaamihindadega ühtne. Lähiajal pole kavas hinda rohkem tõsta.

Reklaamiagentuuri Zavod BBDO juht Marek Reinaas ütles, et telemeedia hinnatõus annab trükimeediale hea argumendi hindade tõstmiseks.