"Müügist suurema osa moodustab importliha. Kõik on kinni kliendis – see mida klient eelistab, seda jaekauplus müüb. Kui klient eelistab importliha, siis me seda talle ka pakume," ütles BNS-ile Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats. "Klient eelistab täna odavamat. Selgelt on näha, et hinnatundlikum Säästumarketi klient eelistab ilmselt soodsama hinna pärast just importliha."

Bats lisas, et Rimi poodides on esindatud Rakvere Lihakombinaat, Saaremaa Lihatööstus ja Atria Eesti. Importliha pärineb Saksamaalt ja Poolast. "Nii kodumaine kui importliha on Rimi kauplustes saadaval nii teenindusletis kui pakendatult," sõnas Bats.

Rimi peatas Eesti veise ja sea toorliha müügi mullu märtsis, kuid taastas selle aprilli keskel.

Eesti elanike toitumisharjumusi ja toidukaupade ostueelistusi käsitleva Eesti Konjunktuuriinstituudi sel nädalal avaldatud uuringu järgi eelistas kaks kolmandikku vastanutest mullu kodumaiset kaupa, 2003. aastal ulatus antud näitaja 87 protsendini. 2004. aastal, mil Eesti ühines Euroopa Liiduga, kukkus kodumaise kauba eelistajate hulk 77 protsendini. Eesti toidukaup on olulisem maainimestele ja eestlastele, samuti jõukamatele, kes parema meelega panustavad kallimatesse kohalikesse mahetoodetesse.