Rimi ostudirektori sõnul on omamärgitoodete eesmärk luua konkurentsieelis teiste kaubanduskettide ees ja lisas, et maailmas näitab omamärgitoodete osakaal jätkuvalt kasvutrendi. Rimi Eesti kauplustes ulatub omamärgitoodete osakaal 15-16%-ni, teatas kaubakett.

Omamärgitoodete kvaliteedikuvand on Nielseni uuringule tuginedes Eestis viimastel aastatel oluliselt paranenud – 65 protsenti Eesti tarbijatest on veendunud, et omamärgitoodete kvaliteet on vähemalt samal tasemel võrreldes tuntud bränditoodetega.

Vaido Padumäe sõnul on võtmesõnadeks kõigile tootjatele ja tarnijatele, kes soovivad end näha jaekettide püsiva partnerina kvaliteet, tarnekindlus ja mahtude garanteerimine. „Meil on Eestis kokku praegu 84 kauplust ja väiksemate tarnijate puhul on kõige sagedasemaks probleemiks asjaolu, et väiketootja või -maaletooja ei suuda garanteerida piisavat tarnemahtu,“ kinnitas Rimi Eesti Food AS ostudirektor.

Padumäe rõhutas, et lõpptulemusena vastutab kliendi ees jaekaupmees, mistõttu on oluline, et kõik tooted, mis kauplustes müügil, vastaksid klientide ootustele ja vajadustele. „Eelkõige pean siinkohal silmas toodete kvaliteeti ja saadavust,“ rõhutas Padumäe. „Omamärgitoodete puhul kontrollib toodete kvaliteeti ja tarnekindlust jaekaupmees ning just omamärgitoodete puhul saab kaupmees kliendile antud lubaduste eest ka täielikult vastutada,“ kommenteeris Padumäe.

Padumäe lisas, et igal juhul säilivad tarbija jaoks omamärgitoodete kõrval ka bränditooted – lõpliku valiku teeb tarbija ning tootjate ja kaupmeeste võimalus on koostöös tarbija ootustele-eelistustele vastata. „Kaasaja jaekaubanduses on omamärgitoode kõrge kvaliteediga kaup, mis pakub tarbijale parimat hinna-kvaliteedi suhet,“ sõnas Padumäe.

Rimi ostudirektor lisas, et kauplusekett on jätkuvalt huvitatud tootevaliku pidevast laiendamisest ja seda ka väiketootjate toodangu näol. „Hea näide on Rimi talupood „Talu toidab“, mis asub tänaseks juba kolmes Rimi hüpermarketis - Haaberstis, Ülemistes ja Mustakivis, kus on sortimendis rohkem kui 700 kodumaist talu- ja mahetoodet,“ sõnas Padumäe. „Klientidelt on Talupood saanud erakordselt hea vastuvõtu osaliseks,“ lisas Padumäe.