Kui aastas läheb ühel Rimi kauplusel poe esindaja Katrin Batsi sõnul kaduma keskmiselt 10 ostukäru, siis Norde Rimis tuleb aastas asemele osta 200 kuni 300 uut käru.  

„Otsustasime varustada ostukärud mündilukuga, et klientidel oleks motivatsioon kärusid kauplusesse tagastada,“ ütles Rimi esindaja Katrin Bats Delfi Majandusele.

Rimi peab kärude kadumises peasüüdlasteks turiste. "Eks need kärud ole turistide poole sadamasse ja laeva viidud ja nõnda kadunuks jäänudki," ütles Bats.

Kuna ostukärude kadumine pole hetkel teistes kauplustes nii suureks probleemiks, ei ole ka poel plaanis taolist süsteemi esialgu mujal rakendada.

„Küll aga pean lisama, et rakendame sarnast süsteemi ka mujal, kui selleks vajadus tekib,“ sõnas Bats.

Rimi saadab püsiklientidele kärukasutuseks plastikmündid.

„Tagamaks parimatele Rimi püsiklientidele endiselt mugava ja kiire ostukeskkonna, plaanime lähiajal saata neile kasutamiseks plastikust korduvkasutatava mündi,“ ütles Bats.