„Teada oli, mis tulemas on ja selleks valmistusime ette. Komplekteeriti autosid, töötajatele kompenseeritakse isikliku auto kasutamine, samuti organiseerisime taksosõite, autovõimalusega kontoritöötajad pakkusid transporditeenust kauplusetöötajatele. Eelnevalt oli kaugemalt tulijatel võimalik ka töögraafikus muudatusi teha ning tänane päev vabaks teha,“ ütles Bats.

„Meile teadaolevalt keegi hiljaks ei jäänud ning kõikides kauplustes on vajalik arv töötajaid olemas. Näiteks, Ülemiste Rimi juhataja Jaanika Molise sõnul on seesugune juhtum näidanud, et kaupluse personal hoiab väga kokku ning kedagi hätta ei jäeta. Pigem on mõni töötaja jõudnud tööpostile paar tundi varem,“ sõnas Bats

Ka rahvast on kauplustes Batsi sõnul samuti palju. „Näiteks XL Säästumarketis ja Ülemiste Rimis oli hommikul mõnusalt palju sagimist. Osteti palju lilli, torte ja muid maiustusi, millegi ilmselt naispere õnnitlema mindi."