Tegu on osaga Ryanairi viimase poolaasta plaanist võita klientide südameid, sest just klienditeeninduse kehva taset on neile kõige enam ette heidetud. Euroopa populaarseim odavlennufirma Ryanair on juba rida uuendusi ellu viinud.

Näiteks 1. novembrist eemaldas Ryanair oma kodulehelt turvakoodi küsimise individuaalreiside puhul. Samuti said Ryanairi veebilehel lende broneerivad kliendid 24-tunnise ajapikenduse, et teha oma broneeringusse parandusi. Näiteks õigekirjas, nimede jms osas.

Lisaks jõustus samast päevast Ryanairi lendude pardal selline kord, et 9-st õhtul kuni 8-ni hommikul kestab n-ö vaikne lend. See tähendab, et sel ajal ei edastata reisijatele kõlarite kaudu avalikke teadaandeid, edastatakse vaid olulist, turvalisust puudutavat infot. Ühtlasi on reisijateruum sel ajal hämaram.

Alates 1. detsembrist lubatakse reisijatel kaasa võtta lisaks tavapärasele veel üks väike kandekott, mis ei tohi ületada suurust 35x20x20 sentimeetrit. See on umbes väikese naiste käekoti või lennujaama poekoti suurune. Sinna mahuks sisse näiteks üks veinipudel.

Samast ajast maksab ka pardakaardi kordustrükk senise 70 euro asemel 15 eurot. Seda aga vaid neile, kes on end online'is reisile registreerinud. Need, kes ei ole veebis registreerunud, maksavad endiselt 70 eurot.