Eestis tegutsevatest kindlustusseltsidest esimesena tõi Seesam Insurance AS turule mobiilirakenduse, mis võimaldab kliendil alustada kahjukäsitluse protsessi juba otse sündmuskohal, teatas Seesam.

Kui juhtub näiteks liiklusavarii, tuleb vaid avada oma nutitelefonis Seesami rakendus ning täita lühike vorm, samuti saab kahjuteatele kaasa panna fotod kahjustunud varast. Rakendus fikseerib automaatselt ka teate saatmise aja ja koha.

Kui siiani pidi klient minema kahjuteate saatmiseks Seesami kodulehele või võtma ühendust kahjukäsitlusega e-kirja teel, siis uudne lahendus võimaldab alustada kahjukäsitluse protsessi kiiremini ja mugavamalt.

Seesami mobiilirakendusega saab edastada infot liiklus- ja kaskokindlustuse, kodukindlustuse, reisikindlustuse ja õnnetusjuhtumikindlustuse kahjude kohta.

Lisaks leiab sealt kõikide Seesami kontorite asukohad ja kontaktid ning vajadusel annab telefon ka juhised lähimasse Seesami kontorisse jõudmiseks.

Rakendus töötab nii Android kui IOS tarkvara kasutavates nutitelefonides ja on tasuta allalaetav Google Play’st ja iTunes App-store’st.

Seesam Insurance AS on 11,4%-se turuosaga suuruselt neljas Eesti kindlustusturul tegutsev kahjukindlustusselts. 1991. aastal asutatud ettevõte pakub kindlustusteenuseid nii era- kui ka äriklientidele. Seesamil on esindused 11 Eesti linnas ning firma annab tööd ligi 160 inimesele. Seesam Insurance AS-i omanikuks on Soome juhtiv finantskontsern OP-Pohjola Group.