"Prisma võtab müügimaksu enda kanda," sõnas Prisma kommunikatsioonijuht Kadri Lainas, lisades samas, et nad jälgivad, mida teised jaemüügiketid teevad.

Ta tähendas, et jaeketi seisukohalt pole otsus positiivne - möödunud aastal tõusis käibemaks kaks protsenti, ulatudes nüüd 20 protsendini ning hinnatase toidu ning alkoholi pealt langes möödunud aastal Eesti Konjuktuuriinstituudi andmetel 4,8 protsenti.

Selveril on 35 kauplust, millest enamik ei asu Tallinnas ning seega oleks vaid Tallinnas hindade kergitamine omajagu keerukas, sõnas Selveri kommunikatsioonijuht Annika Vilu.

"Ega see müügimaks meid muidugi õnnelikuks ei tee ja selles mõttes on positiivne, et on olemas selle kaotamise plaan," kostis Vilu.

Müügimaksu määr on üks protsent kaupade ja teenuste maksumusest müügihinnas.