Brändikaubaga omatooted Vilu sõnul ei konkureeri, neil on erinev nišš ja tarbija. "Bränditruud inimesed jäävad eelistama märgitoodet ning kaubamärgid konkureerivad pigem omavahel," kinnitas ta.

Klientidel on erinevad eelistused ning Selveri soov on Vilu sõnul pakkuda võimalikult laia sortimenti valiku tegemiseks. Otsuse, millised tooted jäävad pikaajaliselt kaubaketi riiulile, teeb klient. Kui toode ostukorvi ei jõua, siis ei hoita seda ka kaua sortimendis.

Käibelt moodustab Eestis toodetu umbes 80 protsenti Selveri omatoodetest. Kõik piima-, liha- ja pagaritooted ning teised olulised toiduained on toodetud Eestis. "Sisse toome üldjuhul vaid seda, mida Eestis toota või kasvatada ei saa, näiteks tuunikala ja ananassikonserve. Imporditud kaubast tuleb valdav enamus Euroopa Liidust, üksikud tooted ka kolmandatest riikidest," sõnas Vilu.

Omatootega kaasnevat soodsamat hinda saab pakkuda kaubakett pakkuda kahel põhjusel – ühelt poolt ei kaasne nendega turunduskulusid ning teiselt poolt on tegemist suurte mahtudega, mis võimaldavad neid odavamalt sisse osta.

Selveril on kokku üle 100 omatoote, millest populaarseimad on Vilu sõnul Eestis toodetud piim, hapukoor, keefir, munad, jäätis ja mahlad. Selveri Köögi tooted ei ole siia hulka arvatud. Imporditud kaubast on ostetuimad tuunikala ja loomatoit.