Selveri sõnul on taoline lehtede ja varte eemaldamine lubamatu. "Kindlasti ei tohi kaupa müügisaalis hakata kohendama. Sellisel juhul on ju raske aru saada, kust kohast sellisel juhul piir läheks. Kas võin koorida ära banaani, sest ma koori ei söö või võtta ära ananassil nuti? Aga koore? Sellisel juhul jääks kaubast järele vaid kolmandik," ütles Selveri turundusjuht Triin Kaare Delfile.

"Kaup on müügil kilohinnaga ja ise seda meelepärasemaks sättida ei ole lubatud. Kes aga tahab puhastatud aedvilja osta, siis on ka see müügil. Kilohind on siis juba muidugi teine, sest seal on puhastamisel tekkinud kadudega arvestatud," selgitas Kaare Selveri seisukohti.

Siiski lisas Kaare, et kui kliendil on mingeid täpsustavaid küsimusi, saab ta alati pöörduda saaliteenindaja poole.

Seevastu Rimi ei näe selles probleemi, kui klient ei soovi osta lehti ja vart ning tahab, et need eemaldatakse. "Juhul, kui klient soovib ostetava toote poolitamist või varre eemaldamist, peaks ta sellekohase sooviga teenindaja poole pöörduma. Samas on ju mõistetav, et klient ei soovi maksta juurika eest, mida ta süüa ei saa," selgitas Rimi esindaja Katrin Bats.

Bats lisas, et üldiselt üritatakse üleliigne eemaldada enne kauba välja panekut, kuid tuleb ette ka erandeid, kus juurvili näeb koos lehtedega isuäratavam välja ja seega on lehed-varred külge jäetud.