"Tänaseks on Shu müünud enam kui 160 000 paari jalatseid ning võitnud jalatsiturul olulise turuosa," ütles Shu tegevjuht Erkki Laugus ettevõtte teates.

"Viimase kahe aasta jooksul puudutas majanduslangus tugevalt rõiva- ja jalatsiturgu, kuid meie suutsime märkimisväärselt kasvada. Shu edu taga on eelkõige kontseptsioon, mis sobis just muutunud majandusoludesse. Tarbijad ootasid soodsa hinnaga kvaliteetset kaupa.“

„Ülemiste Keskuse kaupluse avamisega on ühtlasi lõppenud Tallinna Kaubamaja AS-ile kuuluvate kingaäride ümberpositsioneerimine ja suletud viimane Suurtüki kauplus,“ rääkis Shu tegevjuht Erkki Laugus.

„Valdav osa endistest Suurtüki kauplustest on täna asendunud uute Shu poodidega. Lähiajal plaanime avada veel vähemalt kaks täiesti uut Shu poodi.“

Shu tegutseb täna kokku viies Eesti linnas – Tallinnas, Tartus, Rakveres, Võrus ja Kuressaares. Shu esimene kauplus avati Rocca al Mare kaubanduskeskuses 2009. aasta novembris.

Shu üheks edu võtmeks peab kingaketi turundusjuht Anne-Liis Ostov Shu oma kaubamärgi tooteid, mille osakaalu on kauplustes toodete populaarsusest tulenevalt järk-järgult plaanis kasvatada. Praeguseks on müügil üle 200 erineva Shu kaubamärgi mudeli.

Shu kaupluste opereerija OÜ Suurtüki NK käive kasvas mullu 38% ulatudes 5,5 miljoni euroni.