Toiduliidu juhi sõnul süvendab meedia paanikamajandust ja soodustab hinnatõusu, seejärel soodustab hinnasõda ja seisab tarbijate huvide eest.

"Kõigepealt ajame paanika püsti, siis hakkame tarbijat kaitsma, siis teeme hästi palju kollaseid pealkirju," kirjeldas ta.

"Meedias saavad sõna, eriti toiduteemal, posijad ja diletandid, tõelised toitumisteadlased ei julge oma ninagi pista aruteludesse, sest nad saavad vastu nina. Sellepeale ütles mulle üks tõesti väga tunnustatud ja juba suhteliselt eakas toitumisspetsialist, et no Sirje, miks mul seda vaja on? Miks ma peaksin laskma ennast peksta? Aga mina ütlen, et on küll vaja. Sellepärast, et kui me ise ei räägi ja neid õigeid sõnumeid ei anna, siis, uskuge mind, mitte keegi teine seda ei tee. Ja meedia puhul on ju see, et isegi kui sisu on täiesti normaalne, siis pealkiri on alati kollasemaiguline," rääkis Potisepp.