Krõmpsud talveilmad on möödanik. Juba paar aastat jutti on talved võrdlemisi soojad, mis tõttu inimesed ostavad aina vähem kütte- ja kaminapuid. Mart Teesalu, VTM Plussi juhatuse liige “Soe talv mõjutab ettevõtte müügimahtu. Meie praegustel prognoosidel tuleb soojuse müügimaht 20% võrra plaanitust väiksem, kuid täpsed mahud selguvad alles märtsi alguses, peale veebruari tarbimiskoguste laekumist, ” sõnas Tallinna Kütte kommertsjuht Priidu Nõmm. Samas kinnitas ta, et tarbimise vähenemist mõjutavad kliimast rohkem majadesse ja hoonetesse tehtavad investeeringud, soojustamine ja küttesüsteemide renoveerimine.

Koldetule kaubamärgi all Järvamaal Türil küttepuid turustava ettevõtte VTM Pluss juhatuse liikme Mart Teesalu sõnul on küttepuude turg sooja ilma tõttu soiku jäänud. “Krõmpsud talveilmad on möödanik. Juba paar aastat jutti on talved võrdlemisi soojad, mis tõttu inimesed ostavad aina vähem kütte- ja kaminapuid,” lausus Teesalu ja nentis, et paljalt küttepuude toomisega siin enam ära ei ela.

“Praegu valitseb turul täielik vaikus, kaup praktiliselt seisab. Eelmisel aastal oli müük mõnevõrra suurem kui sel aastal ja kiita pole midagi,” sõnas Teesalu. “Seetõttu olemegi ellujäämise nimel oma tegevuse veidikese ümber orienteerinud ehk küttepuudest kaubaaluste tootmisele.”

Kohtla-Järve Soojuse juhi Jüri Mägi sõnul on viimases kahe aasta soojad talved soojuse müügile halvavalt mõjunud. “Kolm viimast kuud on soojuse müük tagasihoidlikult kulgenud,” kommenteeris Mägi. “Kui võrrelda eelmise aasta jaanuari ja käesoleva aasta jaanuari, on välistemperatuuri kõikumine olnud ligi 11 kraadi soojema poole.”