Soome brändi maaletoojast suure e-ilupoe omanikuks
Sim Sensitive Eesti ehk RNR SIM OÜ on “Edukas Eesti Ettevõte” ning üks maailma juhtivaid juukse- ja iluhooldustoodete tootjaid. Ettevõtte tegemistest rääkis lähemalt firma projektijuht Krister Kurn.
Millal loodi Sim Sensitive Eesti?
“Sim Sensitive Eesti asutati 2000 aastal. Firma asutajaks oli Riho Kurn, kes ka tänaseni on aktiivne töötegija firmas. Tegemist on küll perefirmaga aga nüüdseks on meiega liitunud ka teisigi töötajad, keda võib ka juba pereliikmeteks pidada,” sõnab Kurn.
Kuidas on ettevõte nende aastatega arenenud?
“Muutunud on müügistrateegia. Kui ennem käidi suuresti ikka salongide ukse taga kaupa müümas, mida me ka siiani teeme, sest paljudele salongidele siiani meeldib selline lähenemine, siis nüüdseks oleme ka internetti kolinud, sest ajaga tuleb kaasas käia. Tänaseks päevaks on meie portfelli lisandunud hulgaliselt ka muid brände ja seetõttu liigume vaikselt ka üle uuele nimele, milleks on Forme ilukaubamaja,” selgitab Kurn.
“Kuna meiega samas valdkonnas on nüüdseks juba sadu firmasid, siis püüame oma klientide jaoks koguaeg olemas olla, aidata neid igas küsimuses, mis on jooksvalt tekkinud. Võtmesõnaks on kindlasti olnud sõbralikud suhted.”
Kuidas kasutate oma ettevõttes “Edukas Eesti Ettevõte” tunnistust?
“Tunnistust kasutame oma e-poes, kus on üleval vastavad embleemid. Arvan, et see kindlasti aitab firma usaldusväärsusele kaasa. Muidugi on hea kui E-Krediidinfos on üleval antud saavutus, sest firmad ikkagi kontrollivad teise firma käekäiku, eriti kui on uue kliendiga tegu.”