Vaatajani jõuab ka koostöös Delfiga toodetav uudistetelevisioon. Delfi Eesti juhi Andrus Raudsalu sõnul pöördus Starman nende poole, et Delfi varustaks neid uudistega. “Tegemist on teksti kujul uudistega saatepäeva alguses, mitte küll päris teksti-TV, vaid natuke elavam. Ekraanil on mitu uudist ja me hakkame näitama ka neid videoid, mis Delfi teinud on,” selgitas ta.

Raudsalu sõnul ei plaani nad teha näiteks “Aktuaalse kaamera” stiilis uudistesaadet. “Ekraanile tulevad samad uudised, mis Delfis. Teeme küll valiku, sest uudiste maht on suur,” tutvustas ta uudistetelevisiooni ideed.

Uue telekanali projektijuht Ragnar Sass nimetas Delfi koostööpartneriks valiku ühe põhjusena seda, et tegemist on Eesti populaarseima online-uudiste kanaliga. Kui palju kanali loomisse investeeriti, ei saanud Kern börsireeglite tõttu öelda.

Uude kanalisse ei tule reklaami. “Kasu tekib siin täiendavatest klientidest,” kommenteeris Kern, kelle sõnul ei ole jooksev kasum Neljandast kanalist eesmärk omaette. Plaan on projektiga kasumisse jõuda umbes nelja aasta pärast.

TV3 juhi Toomas Vara hinnangul on Neljanda TV puhul tegemist pigem turundusprojektiga ja suuri telekanaleid see kuidagi ohustada ei suuda. “Eeldades, et Starman kasutab seda kanalit kui eelist ja lisaväärtust oma teenuste müümisel, siis sel juhul on välistatud ka kanali laialdasem levik, kuna näiteks STV või Elioni IPTV-võrkudes seda ilmselt näha ei saa, rääkimata maapealsest analooglevist. See aga tähendab, et sellise teleprogrammi maksimaalne vaatajate hulk on nii piiratud, et suurte kanalite jaoks tõsiseltvõetavat ohtu pole,” rääkis Vara.

Kommentaar

Urmas Oru
Kanal2 peadirektor

Eks iga uus tulija, kas nüüd just konkurent, tekitab võnkeid. Paari viimase aastaga on olnud mitmeid uusi tulijaid, ühe kampaania uhkem kui teine. Nüüd ei taha need kanalid isegi oma andmeid avaldada.