Kasvu tagas kanaliha populaarsuse kasv, mis ületas üldiselt kahaneva toidumüügi mõju, seisab ettevõtte pressiteates.

„Linnuliha tarbimine Eestis on viimastel aastatel pidevalt kasvanud jõudes eelmisel aastal 22,2 kiloni inimese kohta. Meie jaoks on rõõmustav, et sama trend jätkus ka möödunud suvel ning linnuliha grillitakse Eestis suvehooajal järjest rohkem – sel suvel 770 tonni,“ rääkis AS Tallegg äridirektor Margus Venelaine.

„Ka Läti turul möödus suvi väga edukalt, kuhu müüsime tarbijakpakis grill-liha koguni 235 tonni, mis ületab eelnenud hooaega 42%-ga. Lätlaste grillimisharjumus pole küll veel nii juurdunud kui Eestis, kuid areng on kiire ja peame Lätit ka edaspidi oma loomulikuks koduturuks ja kasvu allikaks,“ lisas Venelaine.

„Eestis on endiselt kõigutamatuks hitiks Talleggi kanašašlõkid, mida müüdi 339 tonni. Lemmikmaitseks kujunes Jogurtišašlõkk ning kasvab ka Barbeque kanašaslõki populaarsus. Tähelepanuväärse läbimurde tegid sel suvel Talleggi grillvorstid, mis näitab, et kanaliha populaarsus kandub üle ka kanalihast valmistoodetesse,“ lausus Talleggi turundusjuht Krista Kalbin.

„Kanalihast toodete kasvu taga on mitmed tegurid. Esmalt üldine tervislikkuse trend ja toitumisteadlikkuse kasv, siis mitte vähetähtsana kanaliha suhteliselt soodsam hind võrreldes teiste lihaliikidega, aga ka inimeste üldine silmaringi avardumine, sest linnuliha on ka globaalselt kõige kiiremini kasvava tarbimisega lihaliik. Linnuliha ülemaailmse edu omakorda tagab efektiivsem sööda väärindamine lihaks, väikseim ökoloogiline jalajälg ehk mõju ümbritsevale keskkonnale ja usuliste barjääride puudumine,“ täiendas Kalbin.