"Plaanime selle aasta detsembri müügiks Eestis 1250 tonni kanaliha ja kanalihatooteid. See ületab keskmist kuud 20 protsendi võrra, kusjuures müügi põhiraskus langeb kahele viimasele nädalale, mil tavapärased päevamüügid ületatakse mitmekordselt."

Oktoobri ja novembri müügitrend näitab Venelaine sõnul, et pühademüük tõotab ületada ka varasemate aastate taset. "Näiteks küpsetusvalmis ahjutoodete ehk ahjukanade müük on esimestel talvehooaja kuudel ületanud eelmise aasta taset koguni 14 protsendi võrra. Eks linnuliha populaarsuse üldine kasv mängib siin oma osa," sõnas ta.

Talvises tooteportfellis on Talleggi uueks tulijaks Parmesani ahjufilee – toode mugavust hindavale inimesele. Maitsestatud ja küpsetuskarbis, ilma kunstliku maitsetugevdajata ja vähendatud soolasisaldusega.
"Ahjukanade perekonna võimu aga vaevalt ükski uus toode kõigutada suudab, nende müügiks plaanime detsembris 120 tonni, millest suurima osa moodustab ikka juba traditsiooniline Eesti talvehitt - Talleggi klassikaline ahjukana," sõnas Venelaine.