Kaupluseketiga tahab Tallinna Kaubamaja saada ilutoodete müügi liidriks kõigis Balti riikides, ka Eestis. Praegu tegutseb Eestis kaks suuremat poeketti: Ideaal Kosmeetika ja Rosalind. Lätlaste Drogas lubas Watsonsi nime all paar aastat tagasi samuti mitukümmend poodi avada, kuid on praeguseks piirdunud paari kauplusega.

“Näeme ilutoodete sektoris suurt kasvupotentsiaali,” selgitas Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp eile pressiteates. Ja lisas, et kaubamaja peab end ilutoodete müüjana Eestis üheks tugevamaks tegijaks.

Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel lisas, et Ilumaailm on seni olnud kaubamaja suurimat käivet teinud osakond. “Meie kroonijuveel,” täpsustas Parel. “Meil oli mitmeid väikeformaate kaalumisel, kuid otsustasime esimeses järgus tegelda kõige tugevama valdkonnaga.”

Kaubamaja Ilumaailma käive oli eelmisel aastal mitusada miljonit krooni. Suurima konkurendi Ideaal Kosmeetika keti käive oli 67 miljonit krooni ja kasum 16 miljonit krooni. Omanikfirma Renalko Kaubanduse OÜ üks omanikke Anu Hanson rääkis, et tervitab alati konkurentsi, see sunnib neidki pingutama.