Seoses BREMi võlgadega Tallinna Kütte ees võttis soojusetootja kinnisvarahaldajalt üle 17 200 klienti ja alustas neile otse arvete esitamist. Esimesed arved esitas Tallinna Küte otse lõpptarbijale 20. märtsil. Jaanuaris-veebruaris tarbitud sooja eest esitas Tallinna Kütte ebatäpseid arveid seitsmele hoonele 400 000 krooni eest. Hiljem need arved annulleeriti ja esitati uued arved. Üldse saatis Tallinna Küte jaanuarist juunini otse lõpptarbijatele 40 miljoni krooni eest arveid.

“Ebatäpse arve saanud kliendid on tänaseks saanud õige arve,” kinnitas Tallinna Kütte juhatuse esimees Kristjan Rahu. Samas tõdes ta, et kui klient ei andnud arvel olevatest vigadest soojatootjale teada, siis võis ka järgmise kuu arve ebatäpne olla. Rahu selgituse järgi tulenesid ebatäpsused sellest, et hoonetes puudus soojusmõõtja, see oli rikkis või ei esitanud tarbijad soojusmõõtja näitusid. “Kogu maja summa oli õige, ebatäpsusi võis olla vaid selle summa korterite vahel jaotamises,” selgitas ta.

Seoses ebatäpsete arvetega esitas tarbijakaitseametisse kirjaliku avalduse kümme Tallinna Kütte klienti. “Suulisi nõuküsimisi ja telefoni teel pöördumisi oli palju, seetõttu oli teema ka aktuaalne,” märkis tarbijakaitseameti pressiesindaja Kristina Vaksmaa.

Hoolimata segadustest on Tallinna Küttel õnnestunud vähendada kinnisvarahaldusfirma BREM endiste klientide võlgnevust 7,6 miljoni kroonini. Klientide ülevõtmise hetkel võlgnesid soojatarbijad Tallinna Küttele BREMi vahendusel 38 miljonit krooni — soojuse eest 36 ja teenustasude eest kaks miljonit krooni.