Tallinna Vesi kliendikommunikatsiooni juhi Mariliis Toppi sõnul on märstist alanud kampaania „Looduse terviseks“ peamine eesmärk tõsta elanikkonna teadlikkust sellest, et kraanivesi on sama puhas ja kvaliteetne kui pudelivesi ning julgustada tarbijaid restoranides kraanivett küsima. Pealegi säästab kraanivee eelistamine ka loodust, kuna ei vaja eraldi transporti ega pakendamist.

Ülemiste Veepuhastusjaama juhi Riho Sobi sõnul kehtivad vee kvaliteedile väga karmid seadusest tulenevad kvaliteedinõuded.

Tema sõnul vastasid 2010. aastal 99,59 protsenti tarbijate kraanidest võetud veeproovidest kõikidele joogivee kvaliteedinõuetele, mis ületab oluliselt Euroopa Liidu standarditest tulenevaid nõudeid.

Kampaaniaga „Looduse terviseks“ on tänaseks liitunud restoranid Sfäär, Platz ja Rucola ning kokteilibaar Butterfly Lounge.