Ajal, mil enamik firmadest uusi ettevõtmisi ei plaani, vaid mõtlevad kiivalt sellele, kuidas olemasolevatest kõik mahlad välja pigistada, on ka telekomivaldkond muutunud rahulikumaks, isegi igavamaks.

Kui varem tuli sektorist midagi revolutsioonilist iga paari kuu tagant, siis nüüd on küll palju mõtteid, aga rahaks suudetakse neist pöörata vähesed. Pigem arendatakse vanu. Terminalide koha pealt iPhone siiski raputas turgu ja muutis mõtteviisi. Kuid pigem on ta üks sähvatus tuhmis taevas kui uus päike, mis laotuse särama lööb.

Alati polegi vaja leiutada jalgratast, et midagi paremaks muuta. Mõnikord on võluvõti juba meie taskus, tuleb sellega lihtsalt uks avada - kasutada paremini ära olemasolevaid teenuseid. Mõnigi suhteliselt lihtne lahendus võib tuua väga tugeva efekti.

Meie turundajad pole SMSi kui reklaamikanalit veel õieti avastanud. Tõsi, autofirmad juba teatavad kliendile SMSiga, et teie aeg on homme kell 9. Ka mõned hambaarstid kasutavad seda meeldetuletusviisi. Kasu mitmepoolne - klient on suurema kindlusega kokkulepitud ajal kohal, teenindaja ei pea veetma kasutult aega.