"Aasta-paar tagasi inimesed veel sellele tähelepanu ei pööranud, kuid praeguseks on teadlikkus oluliselt kasvanud," lausus Pedai, kelle sõnul on selleks ilmselt tõuke kandnud inimeste üha suurenevad elektriarved.

Telerite turul on heaks näiteks LED-telerid, mida eelistatakse osalt seetõttu, et nad kulutavad 40 protsenti vähem elektrit kui eelneva generatsiooni LCD-telerid.

Müügist üldisemalt rääkides ütles Peadai, et veebruar oli ketile suhteliselt raske kuu. Põhjuseks külmad ilmad, mil inimesed tavaliselt ilma olulise põhjuseta ninagi kodust välja ei taha pista.
Külmad ilmad suurendavad inimeste küttearveid ning ülejääva raha kulutamine võetakse seetõttu seda enam luubi alla.

Veebruari lõpus ja märtsi algul maksuameti pool tagasi kantav tulumaks on Pedai sõnul keti käibele tavaliselt oma märgi maha jätnud küll. Kuid tänavu ei ole see oma mõju avaldada jõudnud.

Eelolevatel kuudel loodavad elektroonikamüüjad vargsi, et sekeldused soojamaareisidega jätavad inimeste sellekevadise reisiraha hoopis Eestisse. Mõne suurema kodumasina ost oleks sel juhul tõepoolest heaks lohutuseks ärajäänud reisi eest.